کسب درآمد بیشتر از طریق مجموعه ها
بازدهی بیشتر با کالکشن‌ها

شما میتونین با پر کرده مجموعه یا کالکشن ها سود یا بازدهی بیشتری داشته باشین. در هر شهر مجموعه های محتلفی وجود داره که شما میتونین با کلیک بر روی سه نقطه پایین صفحه و زدن collections اون ها رو ببینین. با کلیک روی ویژگی ها میتونین مجموعه رو پر کنین. با این کار شما نه تنها هر سه ساعت یکبار سود بیشتری کسب میکنین بلکه برای مجموعه هم پاداش و جایزه دریافت میکنین. این امکان برای شما وجود داره که هر زمان که دوس داشتین از مجموعه خارج شده و در هر زمان از یک مجموعه برای هر ملک استفاده بکنین.

برخی از مجموعه‌ها عبارتند از:

3 خانه در همان خیابان
5 خانه در همان شهر
3 خانه در یک بخش
2 خانه در همان خیابان خاص
2 ایستگاه آتش‌نشانی در همان شهر

و خیلی موارد دیگر

 

در مجموعه‌های ساده‌تر بازه از 1.1 تا 1.3 برابر است. در مجموعه‌های سخت‌تر این بازده میتواند به 1.5 تا 3 برابر برسد. تقریباً تمام مجموعه‌های سخت‌تر را خواهید یافت که قبلاً ساخته شده‌اند و تنها راه برای به دست آوردن آن‌ها، خرید ملک از سایر کاربران است که گران هستند!

نحوه ساخت سازه ها در آپلند
ساختمان‌سازی با استفاده از جرقه‌ها

در آپلند این امکان برای شما وجود داره تا در زمین خودتون شروع به ساخت و ساز کنین. برای ساخت و ساز باید جرقه داشت که بدست آوردن آن آسان نیس. با افزایش سطح خود گاهی اوقات جوایز و پاداش هایی را دریافت میکنین که جرقه میتواند یکی از آن ها باشد. با کسب 0.1 جرقه هم میشود ساخت و ساز کرد ولی ممکن است بیش از یک سال زمان طول بکشد تا سازه شما ساخنه شود. هم‌چنین می‌تونین اسپارک رو از دیگران اجاره کنین، اما نمی‌تونین اون رو به بازیکنان دیگر بفروشین یا از اونها بخرین. در بعضی مواقع هم میشه اسپارک رو خرید.

برای شروع این بازی مهیج میتونین از لینک زیر وارد سایت بشین و از دنیای متاورس در خرید املاک لذت ببرین.

👇👇شما میتونین هر سوالی رو که دارین در قسمت نظرات بپرسین تا راهنماییتون کنیم.👇👇

💪پر سود باشین💪