نحوه کسب درآمد از بازی آپلند چگونه است؟

میدونستی میتونی علاوه بر خرید و فروش از راه های دیگه هم از آپلند upland سود کسب کنی!!!

سود در سایت آپلند یعنی کسب درآمد UPX. UPX پول رایج این بازی هس که هنوز در صرافی ها لیست نشده با این وجود امید هس که روزی ارزی بشه که بشه باهاش کارهای زیادی کرد. راه های زیادی برای افزایش موجودی UPX بدون خرید زمین و ملک وجود داره.

پاداش روزانه یا Daily bonus: این بازی برای کاربرانی که روزانه وارد سیستم میشن و فعال هستن و بازدیدهای متوالی دارن پاداشی رو در نظر گرفته که با کلیک روی اون میتونین UPX بگیرین.

سود از ملک خریداری شده The yield on the property you own: هر 3 ساعت سود کمی از ملک یا زمینی که خریدین به شما داده میشه که برابر هس با 17% در سال. احباری به جمع آوری این سود نیس زیرا از بین نمیرود و همیشه در دسترس شماست. برای خواندن ادامه مطلب روی فلش در کنار عکس کلیک کنین.

افزایش سود با تکمیل مجموعه ها: با تکمیل مجموعه ها تمام دارایی آن مجموعه هم زیاد میشه و پاداش بیشتری دریافت میکنین. این مجموعه ها میتونن داشتن یک ملک در خیابان و یک شهر دیگه باشن و بازده سود رو از 10 تا 300 درصد میتونن افزایش بدن.

گنج‌ها Treasures: در بازی آپلند شما میتوانید به ماجراجویی برای دستیابی به گنج بپردازین. شما باید از ویژگی‌ها یا ویژگی‌هایی که کاوشگرتان در آن است، استفاده کنید تا راهنمایی‌هایی درباره مکان گنج پیدا کنین.

مجموعه گیری Referrals: با ارجاع دوستان و افراد خود به آپلند شما میتوانید در اولین خرید UPX آنها 50% پاداش دریافت کنین.

بازدید از ملک Property visits: شما میتونین با استفاده از کاوشگر خود به املاک دیگه سفر کنین البته این کار بین 5 تا 50 UPX براتون هزینه داره که به مالک میپردازین.

فروش املاک Selling properties: شما میتونین دارایی هایی رو که دارین به قیمت بالاتر بفروشین ولی در حال حاضر استخراج خواص جدید بسیار سرگرم کننده‌تر از فروش ملک و زمین هس.

وقتی که در سایت ثبت نام کردین سیستم شما رو به عنوان یک ویزیتور میشناسه. شما باید حتما حداقل یک بار در هفته ارد سایت بشین تا پیشرفت خود رو از دست ندین. شما میتوانید با داشتن 10000 UPX به یک بازیکن دائم تبدیل بشین. با گرفتن اقامت دائم دیگر شما نگران از دست دادن داراریی خود نیستین و هر چیزی که خریداری میکنین در بلاکچین ثبت میشه.

 

برای شروع این بازی مهیج میتونین از لینک زیر وارد سایت بشین و از دنیای متاورس در خرید املاک لذت ببرین.

👇👇شما میتونین هر سوالی رو که دارین در قسمت نظرات بپرسین تا راهنماییتون کنیم.👇👇

💪پر سود باشین💪