نحوه مشاهده املاک فروشی در بازی آپلند
از کجا بفهمیم کدام ملک ها برای فروش هستن؟

با ورود به سایت آپلند شما نقشه شهر ها رو مشاهده میکنین. برای راحتی کار با سایت به شما کار با کامپیوتر رو پیشنهاد میکنم که راحت تر بتونین اسکرول کنین و ملک های خوب رو پیدا کنین. برای پیدا کردن زمین ها و ملک هاب فروشی کافیه روی نقشه زوم کنین و جلوتر برین. موقعی که به اندازه کافی زوم کردین میتونین زمین ها و املاک رو به رنگ های مختلف ببینین. رنگ آبی روشن یعنی زمین از قبل خریداری شده و قابل فروش نیس. رنگ سبز تیره به معنای تملک و برای فروش هس. رنگ سبز روشن به معنای عدم تملک و فروش هس. میتونین روی زمین کلیک کنین و اطلاعات اون زمین از جمله متراژ، قیمت، میزان درآمد و موقعیت مکانی در دنیای واقعی رو مشاهده کنین.

نحوه کار با کاوشگر چگونه هس؟
سفر با هواپیما و قطارهای شهری

اگه جزو اون دسته از کاربرانی هستین که دائما در اطراف آپلند میچرخین اما کاوشگر شما در نزدیکی شما نیس میتوانید آن را به منطقه مدنظر خود نزدیک کنین و یا از طریق قطار یا هواپیما با صرف هزینه و زمان به آن مکان بروید. در این صورت شما بایستی کاوشگر خود را به فرودگاه یا ترمینال قطار برسانید. همچنین با صرف مقدار کمی UPX میتوانید به آدرس املاک دیگران بروید. علاوه بر این ها میتونین 3 بار در هر 24 ساعت اکسپلورر خود را به سایر املاک بفرستین.

موقعی که کاوشگر خود را به ملکی میفرستید، این کاوشگر به صورت تصادفی به جهتی میرود که شما کنترلی بر اون ندارین.

هنگامی که کاوشگر خود را به ملکی می‌فرستید، به طور تصادفی شروع به راه رفتن در جهتی می‌کند که شما نمی‌توانید آن را کنترل کنید. تنها راه برای تغییر این جهت این است که دوباره کسی را برای او بفرستید و ببینید در چه جهتی شروع به راه رفتن می‌کند.

نحوه خرید ملک در سرزمین آپلند به چه صورت است؟
باید از کاوشگر استفاده کنین

وقتی که شما ملک مورد نظرتون رو پیدا کردین و کاوشگر نزدیک هس میتونین به راحتی آن ملک رو بخرین. با کلیک روی ملک و زدن دکمه Buy خرید رو تایید کنید. سپس میزان UPX که قیمت اون ملک هس به علاوه 5% کارمزد ازتون کم میشه. این خرید در بلاکچین ثبت میشه و به شما یک سند که نشون میده شما مالک اون زمین هستین داده میشه. پس از خرید به صورت اتوماتیک اجاره اون ملک به شما داده میشه .

برای شروع این بازی مهیج میتونین از لینک زیر وارد سایت بشین و از دنیای متاورس در خرید املاک لذت ببرین.

👇👇شما میتونین هر سوالی رو که دارین در قسمت نظرات بپرسین تا راهنماییتون کنیم.👇👇

💪پر سود باشین💪